Egy pár gyereket ölel - alexanderezz

Kisgyerekes anyaként

 

Nem vagy egyedül azzal, hogy sajog a hátad és kivannak az ízületeid. A legtöbb anyuka előbb vagy utóbb így van ezzel. Emelgeti és ringatja a gyerkőcöt, hordoz vagy babakocsit hurcol. Zsonglőrködünk a szerepek között. Rohanunk, cipelünk, szervezünk, bevásárolunk, altatunk, logisztikázunk. A kérdés mindig az, figyelsz-e magadra? A következő pedig az, mi az ára, ha nem figyelsz magadra? A kisebb jelentéktelennek tűnő fájdalmak gyakran vezetnek szélsőséges diagnózishoz, úgy mint befagyott váll szindróma, porckorongsérv, ismétlődő terhelés okozta sérülés (RSI). Úgy gondolom a hanyag testtartás és az ízületeket nem kímélő emelgetések megelőzhetőek. Persze mondhatod, hogy majd ha nagyobbak lesznek a gyerekek, de valjuk be, hogy ez az időszak több évet jelent, hiszen még egy óvodást is emelgetsz, ha több gyermeked van akkor bőven 5 év feletti időtatamról beszélünk.

Lehet, hogy

igaz rád néhány az alábbiak közül?

  • állandóan fáj a hátad
  • rossz a testtartásod
  • érzékeny a térded
  • aggodalmaskodó típus vagy
  • rendszeresen sajog a vállad
  • előfordult már, hogy nyilalt a derekad
  • állandóan fáj csuklód
Derékfájós nő gyereket emel - alexanderezz
Ebben

tudok neked segíteni

Anya gyerekkel
R

átvesszük a kritikus testtartási hibákát kisgyermekes szituációkban, úgy mint pelenkázás, szoptatás és megnézzük, mire figyelj

R

segítek, hogy elkerüld a további fájdalmakat és olyan mozdulatokat használj, amelyekkel kiaknázod belső erőforrásaid

R

elkerüld a sérüléseket

R

hogy hamarabb visszatérj önmagadhoz

R

testtartásod és mozgásod harmónikussá váljon

R

tudatosabb legyél mind a testedet, mind a döntéseidet illetően

R

segítelek a kritikus szituációk megoldásában, ahogy a kiemeled a gyermeked a kádból vagy a babakocsiból, hogyan ringatsz vagy hordozol vagy ami épp nehézség számodra

Miről szól a foglalkozás?

megmutatom, miért érdemes az egész testeddel foglalkozni egyszerre, semmint egyes területeken javítani

átveszünk alapvető mozgásmintákat, amelyeket nagyon sokat használsz, úgy mint ülés, állás, járás, emelés és megnézzük, hogyan csinálhatod úgy, hogy elengeded a szükségtelen többletfeszültségeket és kihasználod tested belső erőforrásait

anatómia órát nem tartok, de szó lesz a testtérképedről és arról, hogy melyik ízület milyen mozgásra képes nyitott és zárt állapotban és ez milyen hatással van ez testtartásodra, mozdulataidra, fájdalmaidra

segítelek abban, hogy érzékenyebbé válj a tested jelzéseit illetően és felfedezd a felesleges izomfeszültségeket és hamar kezedbe tudd venni az iránytást

referenciák

Akiknek már segítettem

“Hónapok óta tartó hátfájásom miatt kértem Vikitől segítséget és nem csak a fájdalomtól szabadultam meg, de kezének gyógyító érintését is megtapasztaltam.”

Wágner Ildikó

a Virágdíszek megálmodója és alkotója

“Nekem az tetszik az Alexander-technikában, hogy visszaadja a testednek azt a tudást, amivel gyerekkorodban természetesen rendelkezett. Egy egészséges gyermeknek csodaszép a tartása és a mozdulatai harmonikusak. Idő ráérezni, de annyira jó érzés volt megtapasztalni, hogy a testem emlékezik.”

Nemoda Zsófia

4 gyerekes anyuka, a mamasuli.hu szerzője

" Viki egy tudatossági irányt mutatott nekem, egy szemléletmódot, amit a hétköznapokban is nagyon jól fogok tudni alkalmazni. Egy újfajta kapcsolódást a testemmel, ami át fogja alakítani az önmagamra való odafigyelést."

Kalmár Anna

az AdniJóga alapítója

Írj nekem

Fejlődj velem!

Helyszín

Budapest - XI. Bartók Béla út 79.
Online - Zoom

11 + 2 =

Share This