fbpx

Az Alexander-technika minden sport- és fitnesztevékenység során segít a mindset-ben és a mozgásban.

A technika középpontjában az áll, hogy felismerd, hogyan is működik az elméd és a tested és e milyen hatással van rád. Ahhoz, hogy jobban használd a tested és a maximumot nyújtsd, a minimálisan szükséges erőfeszítéseket kell tenned..

Alexander-technika oktatóként segíteni fogok mozgásod elemzésében és a teljesítményed optimalizálásában is.

Bármely sporttevékenység, például a futás, a tenisz, a golf, a síelés, a lovaglás vagy a foci is fokozható az Alexander-technika alkalmazásával.

Helyes testtartás lovaglás közben

Amikor pontosabban érzékeled a benned rejtő változásokat, tudatosságod segít abban, hogy megfigyeld, mely erőfeszítésekre van valójában szükséged. Ez hatással lesz az oxigénhasználatodra és segít optimalizálni az aktuálisan szükséges izomerőt.

Az egészségmegőrzés és az erőnlét érdekében mindennapos dolog edzőterembe járni, és sokan le is sérülnek edzés közben. És ehhez még nem is kell nagy intenzitású edzést végezni! Éppen ezért, a sérülések megelőzése kulcsfontosságú elem, amelyben nagy fokú segítséget nyújt  az Alexander-technikán elsajátítása.

Növelhetjük a sport teljesítményt:

  • az egyensúly és a koordináció javításával
  • a légzés javításával
  • a terhelés csökkentésével
  • a mozgás szabadságának elősegítésével
  • a gyógyulás megkönnyítésével
  • és a sérülések kockázatának csökkentésével.

Az Alexander-technika bárkinél alkalmazható, legyen szó kezdőről vagy profi sportolóról, alkalmazásával biztonságosabbá és élvezetsebbé teheted a sport- és fitneszedzéseidet.

Segítsd barátaidat, hogy ők is megismerjék az Alexander-technikát és előnyeit! Az alábbi linkeken könnyen meg tudod osztani a bejegyzést.

Share This